Guest

voorstelrondje

5 posts in this topic

Guest

Hoi Nederlandse tribies!

Is het misschien ook leuk om ons even aan elkaar voor te stellen? Ik zal beginnen. Ik ben Linda 36 jaar. Ik woon in Hoogezand. Anderhalf jaar terug heb ik voor het eerst een filmpje van Teal Swan gezien. Ondertussen heb ik er al heel wat bekeken. Zelf ben ik bezig met schaduwwerk en het ontdekken van dat wat is dm.v. ademwerk, meditatie, sjamanistische ceremonies. Voor mij is dit alles heel waardevol en soms mindblowing. In het dagelijkse leven werk ik in de gehandicaptenzorg. Zijn er ook mensen uit Groningen aanwezig?

Edited by Linda Rook

Guest

Leuk Ynie, ik ken niet alle namen die je hier noemt, zal eens kijken als ik tijd heb. Inspiratie is nooit verkeerd. 

Hai allemaal,

Eigenlijk doe ik dit soort berichten nooit, maar als ik er dan toch mee begin dan waar beter dan op de site van Teal. Ik ben Charlotte, en ik woon in Hengelo ov. 24 jaar, en eigenlijk altijd een heel bewogen leven gehad. In mijn leven heeft sociale isolatie altijd een grote rol gespeeld, terwijl ik altijd de behoefte heb om te kunnen connecten met mensen. Ik ervaar het leven niet altijd even positief door het verleden, en het kost mij steeds meer moeite om mij open te stellen. Vandaar deze sprong in het diepe, ik zou graag willen connecten met mensen die mij begrijpen ♡

Liefs van Charlotte Anna

• Upvote 1

Hoi iedereen,

ik ben ook een Groninger! Net als CharlotteAnna (hoi!) een beetje onwennig, maar leuk om te zien dat er like-minded mensen in de buurt zijn :) 

Ik kijk Teal's video's sinds ongeveer anderhalf jaar, en vind het vooral een fijne aanvulling op mijn verdere emotionele ontwikkelingswerk (haha). Ik wil leren om meer te doen wat ik wil, mezelf goed te vinden zoals ik ben, te geloven dat er goede dingen op me liggen te wachten.. Het spirituele aspect vind ik ook wel interessant, maar ik ben daar een beetje pragmatisch mee. Ik ben soms best wel nuchter dus ik weet niet altijd goed wat ik aan moet met wat ze zegt over vibraties en dimensies etc., maar ik begrijp meestal wel ongeveer wat ze bedoelt en ik vind het heel gezond en aangenaam om te geloven dat het universum uiteindelijk het beste met ons voor heeft.

Het zou fijn zijn om hier mensen tegen te komen die er ook zo over denken.. Ik heb me pas net aangemeld dus ik ga even rondkijken op de site. Ik vind die wereldkaart met tribers mooi, we zijn best met veel!

Liefs,
Caroline

Nou oke, mijn naam is Marq, 23 jaar jong en woon nu eventjes her en der:). Ik kwam Teal haar videos ujm even denken.. 2 jaar geleden tegen en ze hebben echt mijn leven veranderd. Meer dan ik had gehoopt haha. Ik vind het fijn om meer te praten met mensen die bekend zijn met haar werk en fijner in het leven willen staan.